- My bebes they know me

I torsdags fick jag ett sms "är du hemma?" svar: Ja. "Titta utanför dörren.". Vet ni vad som stod där? En låda proppad med chashewnötter, jordnötter, russin och torkad frukt. Ilze hade varit här och lämnat den innan hon åkte iväg igen. Åh blev så otroligt glad. Sedan var jag ju med Albin också. "Du vet att det är påsktid nu va?" svar: Ja. "Vill du göra något roligt?" svar: Ja. "Gå runt och leta efter något, du kommer fatta när du ser det". Förvirrad och lite smått skraj gick jag och letade. Tillslut hittade jag två chokladkakor och en Nocco i favoritsamken. Trots att jag är en person som hellre ger än att får och vill gärna förtjäna det jag får, blev jag riktigt, riktigt glad.
 
Mina två stjärnor. Jag älskar dem.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback