- It's a beautiful day

Godmorgon mina fina läsare! Har ni sovit gott? Det har jag och redan när jag slog upp ögonen visste jag att denna dag skulle bli bra. Har utnyttjat min sovmorgon till fullo med 10km pw/intervaller mellan lyckstålpar. Att känna hur svettet rinner och hur solens strålar träffar ansiktet, det är få saker som klår den känslan. Banangröten smakade extra gott idag, fick dessutom sälskap av min syster vid frukostbordet. Känns så skönt att vara "tillbaka på bannan" igen efter en massa sötsaker och mycket vila - Nu energi till att köra allt jag kan. Nu ska det fixas lite med bloggen innan jag om en timma ska ta mig till skolan för två lektioner.
 
Det är måndag idag, visst. Fast det är också vår. Solen skiner med starka strålar, gör det du med. Le lite extra idag och ge gärnet. Jag tror på er. Trots att jag inte känner dig som läser detta precis nu så vet jag att du kan!
Banangröt:
1dl glutenfria havregryn
1/2 mogen mosad banan
2tsk psylliumfrön
kanel
2dl vatten
 
- Mosa bananen och blanda med resten av ingredienserna.
- Blanda och ställ in i micron 2 minuter.
- Ta ut, blanda och ställ in i två minuter till.
Toppa med resten av bananen, kanel och kvarg. + kokt ägg.


fint

2015-04-20 // 08:50:13

Gott!

2015-04-20 // 12:12:25

Du får gärna dela med dig av ditt senaste mage/axel pass, så kul när du gör det!! Du är en stor inspiration!!

2015-04-21 // 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback