- Tränings- och kostplanering

Efter en vecka i Makedonien älskar (läs hatar) min mage mig. Själen har dock mått bra då jag inte haft någon ångest trots att jag "bara" sprang 2-3 gånger och ätit massa glass samt bakelser. När jag skriver bara menar jag inte att det är lite i övrigt utan att det är lite i jämförelse till hur mycket jag brukar träna. Nu känns det som att det vrider sig i magen varje gång jag äter, men det börjar gå över.

Här nedanför har ni min plan för ca 4 veckor framöver. Vill ni hänga på? Eller ni kanske har gjort upp en egen planering, jag vill veta!! berätta för mig: [email protected]

 
Söndag - axlar/bröst + triceps 60-90min, 10-15 min kondition 
Måndag - rumpa + mage 60-90 min, 10-15 min kondition
Tisdag - rygg 60-90min, 10-15 min kondition 
Onsdag - vila! Promenad? 
Torsdag - ben 60-90 min
Fredag - Mage ca 60min, kondition 30-45 min
Lördag - Vila
Inte äta:
• ljust bröd, ris, pasta, potatis
• godis, läsk, chips, popcorn, bakelser, glass osv.
• tuggummi 
• kolsyratvatten 
• majs
 Ät mycket av:
• kyckling, fisk, "lätt" kött
• grönsaker 
• kvarg, keso
• frukt, bär
• olika sorters kål 
• havregryn
• frön, nötter 
• VATTEN 
• ägg 
• magra mejeriprodukter

Övrigt:
• Max 5 finncrisp/dag
• Max 3 riskakor/dag
• ät senast 20.00
• ät 2-4 mellanrum
• drick mycket vatten
• Max 1 näve nötter/mandlar /dag

Anledningen till punkterna på "övrigt" är t.ex att jag inte riktigt kan behärska mitt ätande av finn crisp och riskakor (haha) så det blir en liten utmaning.



Varför äter du inte tuggummi?

2014-09-14 // 19:19:35

Varför äter du inte tuggummi?

2014-09-14 // 19:19:35

Varför äter du inte tuggummi?

2014-09-14 // 19:19:36

Vilken linje går du?

2014-09-15 // 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback