- We're all in this

Och så baaam, var livet bra igen. Fick till ett supermega bra och effektivt ryggpass med höjningar i några övning, vilket kändes superbra. Efter det följde ett pass av SH'BAM, så otroligt kul och svettigt. Ledaren var så glad och härlig, det bästa var att man inte kände någon press eller att man inte kände sig dålig, man fick vara som man är där. Duschade av mig och åt lite, för att senare ta en promenad på 10 minuter med Albin, men det slutade med att vi gick lite längre och sedan satt vi och bara pratade i 1 timma. Han är så otroligt bra.
Imorse vaknade jag pigg och utvilad, även humöret är glatt. Gjorde i ordning chokladproteinfluff som jag ställde i frysen under tiden jag duschade och fixade lite saker. Åt sedan det tillsammans med två skivor aprikosbröd samt clementiner. Blev faktist nästan lite ledsen när det tog slut, haha.
Idag väntas en skoldag till 15.30 dock så går halva dagen till studieteknik, så det är nice. Senare ska jag jobba lite samt åka för att titta på en ny dator, hihi. Ha en toppendag finisar!
 
Chokladproteinfluff (utan proteinpulver):
1 dl/ 3 äggvita(or)
1 mogen mosad banan
2 dl naturell kvarg
1,5 tsk kakao
 
Hur gör du?
- Vispa äggvitorna hårt så att de blir fluffiga och så att du kan vända bunken upp- och ned utan att det åker ur.
- Mosa bananen och blanda med kvarg samt kakao.
- Vispa försiktigt samman dessa två blandningar och häll sedan över i en skål som du ställer in i frysen 30-40 minuter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback