- Kan inte ta av mig tröjan själv

Mötte upp Roj på tågstationen. Kändes inte konstigt eller så, trots att det gått 10år sedan vi sågs sist. Visst, mycket har förändrats, men det kändes bra. Vi fortsatte vidare till gymmet där han först hjälpte mig och vi gick igenom tekniken i några basövningar samt några triceps-övningar. Efter det började vi ett riktigt bra bröstpass. Provade för första gången bänkpress, övningen på bilden ovanför och sedan hantelpress i snedbänk. Så sjukt kul, men var helt slut efter. Det var lite krångligt att få av sig linnet när jag skulle duscha. 
Fortsatte hem till mig där vi suttit och pratat i flera timmar. Hann även få i oss tacos innan vi åter igen åkte iväg till tågstationen, där vi lovade att det inte skulle gå yttligare 10år innan vi sågs igen.
 
Ligger just nu i min säng och är helt slut i både kroppen och huvudet. Ska skicka iväg lite mail och sedan krypa under täcket. Imorgon har jag ett inbokat kuratorsamtal, följt av ett ryggpass (trots att träningsvärken kommer att vara grov) och sedan har jag planer på att träffa Ilze och Anton, så det blir skoj. 
Har ni haft en bra dag? Vad har ni gjort för något? Är det någon som har provat att baka frökncäket? Tell me.
 


Hej jag har startat en frågestund på min blogg som är om cancer, min mamma och mormor som dog i cancer. Jag skulle bli jätteglad om du vill ställa någon fråga då det blir som en bearbetning för mig. För du vill väl att jag ska må bättre? KRAM!
http://emiliasjodin.blogg.se/2014/october/fragestund-om-cancer-mamma-och-mormor.html#post-comments

2014-10-29 // 09:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback