- Fullt upp, all the time

Igår hade jag en riktigt mysig dag med Mamma, syster och Albin i huvudstaden. Planen var att vi skulle gå runt på stan halva dagen och sedan gå på museum, men vi skppade museet. Fick med mig en supergosig tjocktröja, lite vitaminer och en hudkräm. Vi åt även på pizza hut till lunch, jag klarade att äta pizza utan att få ångest. Den ni, det är stort, det har inte hänt på 2 år. 
När vi kom hem åt jag lite snabbt och gick över till Ilze, där jag och nästan hela gänget gjorde oss i ordning. För det var så att vi skulle på gymnasiefest, halloweenfest. Hade så otroligt kul, träffade folk jag inte träffat sen 9:an, hoppade samt dansade tills jag fick ont i fötterna och sjöng så mycket att jag blev hes. 
Vaknade upp imorse runt 9.00 med sminket (som jag glömt tvätta bort) åt alla håll. Gick för att tvätta bort det samt äta frukost. Började skriva ett inlägg till bloggen, men somnade och sov fram till 12.30, riktigt skönt. Fortsatte vidare mot gymmet för ett benpass som gick helt ok, men mer om det får ni läsa i ett annat inlägg, för nu ska jag fixa middag tillsammans med mamma, Jörgen och Co. Hoppas att ni får en glad halloween.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback