- Sjätte November Tvåtusenfjorton

 
Hela dagen har snön fallit. Kan meddela att cykelturen hemifrån till idrotten var den värsta i mitt liv. Men det gick bra, lika så idrotten. Valde att sluta 14.20 idag iallafall, för att hämta min nya telefon som kommit med posten. Men också för att cykla hem till Albin och hjälpa honom plugga. Har plågat honom med att svara mig "utveckat och nyanserat" gissa om han fortfarande tycker om mig? Skämt å sidoåt.
Fick skjuts hem av pappa, åt lite snabbt och åkte iväg igen, men denna gång till gymmet. Mötte upp Ilze och körde ett pass. Hade inte riktigt bestämt vad jag skulle köra, men det blev ett pass med bas-övningarna och lyckades langa hem veckans andra pb i marklyft. Känns riktigt gött faktiskt!
 
Nu är jag helt slut, ska alldeles strax krypa under täcket för lite sömn. Jag hoppas att ni gör det samma, att ni haft en riktigt bra dag och sover gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback