- En lugn fredagkväll i sängen.

Skulle i vanliga fall skrivit "äntligen fredag", men jag vet inte riktigt om jag kan göra det idag. Har med mig en väska hem som väger flera kilo och den innehåller läxböcker. Har alltså lite plugg att ta tag i. Men har redan gjort klart matten och har laddat upp med en kopp te och ska fortsätta någon timma till, med ekonomin.
Dagen har varit riktigt bra i skolan, stannade i skolan tills Albin slutat och gick hem till honom för en te-dejt och allmänt gos. 
Middagen jag och pappa fixade till middag var så galet god. Går inte ens att beskriva smaken. Fläskfilen var stekt perfekt och var saftig. De rostade rotfrukterna var perfekt mjuka samt krispiga och grönsakerna i salladen smakade gudomligt tillsammans. Sedan citronvatten till det.
 
Tog en vilodag idag eftersom att jag inte mådde så bra imorse. Men jag mår bra nu, lite hes bara. Så om det inte blir värre tills imorgon väntar ett benpass tillsammans med Tilda imorgon, så det blir skoj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback