- Ännu ett person bästa

- Systrarna Romaite -
Halloj på er. Allt bra? Jag bockade av skoltimmarna som mest bestod utav föreläsningar. En om lika värde mellan människorna som Milad Mohammadi höll i. Har ni hört talas om honom? Om inte, googla lite på honom. Har är 25år och ska b.la starta en skolan om 1,5år. Han har verkligen lyckats.
Den andra föreläsningen vi hade var om den nya delen i ekonomi. Efter den fick vi sluta så jag drog mig mot gymmet för att köra ett gympass. Hade planerat med Erica, men hon blevv tyvärr sjuk.
 
Passet gick väl helt ok, i vissa övningar hade jag svårt att få kontakt men i vissa gick det prima. Langade in ett nytt person bästa i marklyft (igen) denna gång 62,5kg 1x10. Dock så är det vilodag imorgon och det tror jag är behövligt, eftersom att jag känner mig lite trött i kroppen. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback