- Proteinbars, Emilija testar.

Questbar - Cookies & cream. Ni har säkert, som jag, sett på instagram, andra bloggar sett denna skapelse. ↑ Nu har de även börjat sälja dessa här i Nyköping så jag passade på att köpa en. Jag valden den ni ser på bilden eftersom att jag läst så mycket om den. Det var god och smakade kakor, det var väldigt mättande också och får därför: ♥♥♥♥/5
Nutramino, protein, low carb bar - vanilla och almond. Denna köpte jag efter mitt benpass och den smakade såå gott, den smakade nougat, lite vanilj och jag älskade choklad/nötbitarna som var i. denna var också galet mättande. Därför får den: ♥♥♥♥♥/5 
Roo´bar Cacao Almond. Denna tycker inte jag var så jättegod, den smakade lite mycket kakao. Men den var mättande, därför får den: ♥♥/5


Vart köpte du Questbar - Cookies & cream?

2014-05-13 // 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback