- Tuttar och Axlar.

Färgen på linnet är lite mer skrikande i verkligheten och jag älskar det, så mycket roligare att träna i färgglada kläder.
Gårdagens pass gick så bra och jag kämpade på allt vad jag kunde, var så trött i kroppen när jag skulle göra de sista övningen som var armhävningar, men pigg och glad psykiskt. Så härligt efter ett pass när man känner att man gjort riktigt bra ifrån sig.
 
Gick 5 minuter i rask takt som uppvärmning.
Axlar:
Militärpress. 4x12 - 15kg.
Shrugs. 4x12 - 20kgx2 (20kg-platta i varje hand)
Hantellyft åt sidan. 3x10 - 4kg.
Hantellyft fram. 3x10 - 4kg.
 
Bröst:
Pull over med hantel. 4x20 - 12kg.
Flyes liggande på bänk. 4x15 - 8kgx2 (8kg-hantel i varje hand)
Chest press - maskin. 3x12 - 32,5kg.
Pectoral - maskin. 3x12 - 25kg. 1x8 - 27,5kg
 
Extra:
Knäböj mellan två pallar med kettlebell. 4x12 - 20kg.
Testade också på "Bröstpress i cablemaskin:" 3x10 - 5kg. Har tidigare bara sett hur andra gjort, så ville också testa, så jag gjorde det helt enkelt. Tittade dock nu på en video och såg att jag gjorde lite fel, inte alls mycket, men ändå, nästa gång gör jag rätt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback