- Idag är det söndag.

Vaknade upp i ren panik 6.30 imorse av att jag drömde att det var måndag och att jag försovit mig till nationella, men lyckades somna om till 8.30. Gick upp och fixade i ordning två finn crisp med skinka och sallad, några äppelbitar och den sista kvargen med funlight-päron, kiwi och toppade det med frysta blåbär och mango. Satte mig ute i sole och smaskade på det, så galet gott!
Nu har jag tagit ned tvätten, hängt upp ny tvätt och håller på att packa då jag ska till mamma snart, vi ska hem till Jörgens mamma för att fira henne, så det blir mysigt. Senare drar jag mig mot gymmet för kondition och mage igen, wihooooo, äntligen!


Bilden ser så mumsig ut!

Jag har förresten en frågestund på min blogg och jag skulle bli jätteglad om du ställde några frågor. Ställer du 5 frågor så får du en länk!!
Du hittar den här: http://mirramarika.blogg.se/2014/march/fragestund.html#comment
Ha en fin-fin dag!!

2014-03-16 // 12:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback