- En underbar dag.

Drog ut och sparkade boll och umgick med Albin ett bra tag, det var riktigt kul. Senare kom mamma och Jörgen hem tillsammans med hans barn, jag och Felicia fixade middagen som blev rostade grönsaker med kycklingklubbor. Ilze kom också och gjorde oss sällskap. Jag och Ilze pratade massor och sedan spelade vi spel med mamma, Jörgen och Felicia samtidigt som vi käkade godis och jag testade yttligare en nyttig glass, men bara jag tyckte om den, haha.
Som ni precis läste hade jag min "äta-vad-du-vill"-dag idag. Men det var gott så jag ångrar det inte.
 
Hela veckan har jag skött kosten och träningen prima, så det känns riktigt bra och imorgon är tillbaka igen och ska göra denna vecka lika bra.
Jag har iallafall haft en riktigt riktigt bra dag. Hoppas att ni också har haft det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback