- Sommartider hej, hej.

[Frukost imorse ↑ havregrynsgröt tillagat med kanel, linfrön och äggvita, toppat med blåbär och kokosskivor]
 
Halloj!
Det har stått lite tomt här i några dagar. Men jag var tvungen att testa mig själv och se om jag faktisk vill dokumentera i princip allt jag gör. Svaret blev ja, så jag är nu tillbaka. Har sett att jag fått lite kommentarer så ska svara på dem inom en snar framtid. 
Sitter nu i fotbolls-shorts, ett svart linne, håret uppslängt i en toffs och har försökt att smörja in mig med solkräm eftersom att vi idag ska ha brännbollstunering i skolan och igår brände jag mig något otroligt.
 
Jaop, vad jag har då hittat på de senaste dagarna?
Firat mina syskon med massa tårta  men även mat på Rhodos.
Och till mestadel umgåtts med mina friendos. I Lördags var vi här, spelade kort, åt tårta (haha), pratade, skrattade. Igår spenderade vi dagen på badet (där vi alla brände oss galet mycket) och en stund hemma hos Ilze innan jag gick hem för att käka räkor och fira mina syskon igen, fast denna gång med mamma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback