- Jag går ut 9:an

Tidspesimisten Emilija har varit i farten. Började locka mitt hår runt 11-tiden och Ilze kom återigen hit för att hjälpa mig. Massa hårspray i håret för så är livet när man har rakt och tråkigt hår. Har även lite smink i ansiktet och klänningen är på. Jag är alltså klar men ska inte till skolan förren om en timma.
 
Kära människor förstår ni? Förstår ni att lilla jag går ut 9:an? Jag kommer ihåg när jag satt på skolavslutningen i 5:an och skulle byta till kunskap efter sommaren och tänkte "Ja, snart sitter jag här igen." och nu ska jag sluta 9:an, jag kommer inte längre vara äldst på skolan, jag kommer inte längre veta allt, jag kommer inte längre. Jag kommer behöva börja om.
 
Nu ska jag iallafall fota lite bilder till mamma (och bloggen, haha) och sedan ladda upp inför avslutningen.


Vad ska du gå sen?

2014-06-17 // 10:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback