- Då brast allt.

Dagen i sig har gått galet fort och ytligare en dag har gått riktigt bra i skolan. Drog vidare till gymmet när jag slutat och ätit en fullkornsmacka med ost, skinka och sallad på. Idag körde jag rygg och bröst, älskar att träna ryggen, det är så kul. Idag var det dock öppet hus, så det var ganska mycket folk, men jag kopplade bort dem och fokuserade på mitt, så det gick prima! 
Känner nu att blodsockret gått ned gaaaanska mycket då jag kom hem och började gråta utan anledning, haha, så ska fixa lite middag till mig, min syskon och pappa nu.
 
Vad jag körde: Uppvärming-PW 10 minuter.
Bröst:
Chestpress - maskin. 3x12
Pectoral - maskin. 3x12
Armhävningar. 4x10 
Pull over med hantel. 3x12
 
Rygg:
Rygglyft med vikt. 5x12
Rygglyft med hantlar. 4x12
Upper back - maskin. 3x12
Pull down - maskin. 3x12
Low Row - maskin. 3x12
Lat machine. 3x12
Skivstångsrodd. 3x15
Marklyft. 3x12
Tycker också att cable crunches är så otroligt kul så råååkade köra det också. 3x12 x2. Avslutade med crosstrainer i 9 minuter.


ursnygga skor!
vart har du köpt de ? :)

2014-01-26 // 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback