- Cheat day

Halloj! Har nu spelat en match mot Trosa, som vi tyvärr förlorade med 10-2, surt men finns inte mycket att göra åt nu i efterhand. Åkte driket hem till pappa efteråt och vi åkte för att handla. Gjorde sedan en köttpaj enligt ett LCHF-recept, den blev jättegod så recept kommer! Har också bakat till mina syskon. 
 
Pappa kom hem från Finnland idag och hade med sig 85% choklad till mig, vilket passade bra då det idag är min såkallade "Cheat day". Jag äter lite vad jag vill och hur mycket jag vill, har ätit massa nötter, mörk choklad, jordnötssmör och torkad frukt, det som jag kallar mitt godis nuför tiden, helt enkelt!
 
Sitter nu placerade framför melodifestivalen och hoppas på att det är några bra bidrag med idag, mina syskon smaskar i sig det jag bakat och jag ska snart äta mitt kvällsmål, dvs. kvarg. 


äter du inte saker som nötter, mörk choklad, jordnötssmör och torkad frukt på "vanliga dagar"? :)

2014-02-16 // 11:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback