- Hälsobutiken Life ♥

Jag och mamma var i hälsobutiken Life för att köpa tillskott - vitaminer/mineraler. Jag har brist av några vitaminer och därför behöver extra av det. Anledningen till detta var att jag har fått utslag eller som mamma säger "finnar som inte är verkliga" så nu ska jag äta en tablett, av det ni ser på nedersta bilden, i ca tre månader för att se om något förbättras. 
 
Jag fick också med mig en påse med lite proteinpulver med jordgubbssmak som jag ska prova, men är faktiskt inte så sugen på att börja använda proteinpulver, kanske möjligtvis till bakning, men jag vet inte.
En naturlig "Raw"-bar fick också hänga med och rostade kokosskivor som är så otrolgit gott!
 
Skulle ni vilja se mer av vilket utbud butiken Life har kan ni klicka HÄR! De har massa roliga grejer, iallafall för folk som gillar träning och hälsa. Det kan hända att jag går in i butiken själv, bara för att titta och för att få inspiration, det är ganska coolt faktiskt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback