- Utmaning: Vad är du bra på?

KOMMENTARER SOM INTE HAR MED INLÄGGET ATT GÖRA, KOMMENTERA PÅ INLÄGGET UNDER!!
 
I mitt liv finns det massor utav kloka människor. Min mamma är en utav de, flera gånger när jag varit ledsen, bråkat med en vän eller bara ogillat mig själv har hon flera gånger frågat mig frågan: "Vad är du bra på? Vad gillar du med dig själv?" 
 
Något är vi alla lite extra bra på eller gillar med oss själva, men ibland kan det vara svårt att komma på vad just denna sak är..
Så idag har jag tänkt att vi ska köra en utmaning, jag börjar med att jag skriver 6 saker jag är bra på/Vad jag gillar med mig själv, sedan ska du, på något sätt t.ex kommentar, facebook, kik eller mail, berätta sex saker du är bra på eller gillar med dig själv, klarar du det? Vågar du anta utmaningen? Vi får väl se, det är svårt men snälla försök, det har hjälpt mig mycket, då jajg blivit snällare mot mig själv.
 
Sex saker jag gillar med mig själv.
  • Jag faller inte för grupptryck, har iallfall inte gjort det hittills.
  • Jag är väldigt viljestark och envis, skulle inte ha klarat av att vara så aktiv isåfall, skulle get upp efter ett tag, men det har jag inte gjort.
  • Jag vill alltid att personerna jag ska umgås med ska ha det så bra som möjligt, inte alltid så bra när det blir för mycket.
  • Jag gillar och är bra på att laga mat.
  • Jag är väldigt öppen om det mesta och kan prata om det mesta men nästan alla, kanske kan bli lite jbbigt för mina vänner.
  • Jag är ofta glad och positiv.



Kan skriva det som ett inlägg senare ikväll! :) Kika in då så får du se mitt svar ;)

2013-05-29 // 18:44:03
» vilma

Jag är bra på att vara en bra kompis (tror jag :s)
jag är bra på gymnastik
jag är bra på att inte bry mig ifall någon skulle säga något taskigt
jag är bra på att laga mat med ;)
jag är bra på att hitta på roliga saker
jag är bäst på att äta!!!!

2013-05-29 // 20:16:50
» mmiss

Orkar inte just nu, heh, gör den kanske senare! =) Fina bilder!

2013-05-29 // 20:35:05
» Lime

Jag är bra på att ta hand om mina barn.
Jag är bra nå att laga mat
Jag bryr mig om mina vänner.
Jag är bra på att hitta information
Jag är bra på att sparsam
Jag är målmedveten.

2013-05-29 // 20:47:10

Sv: Tack så mycket! :)

Jag är bra på att lyssna på mina vänners problem och komma med råd.
Jag är bra på att se det positiva i saker
Jag är väldigt envis när det gäller något som jag bestämt mig för att klara av
Jag försöker alltid se allt gott i folk
Jag älskar att få mina vänner att må bra
och slutligen så är jag bra på att njuta av de små sakerna i livet!

Rolig utmaning! ;)

2013-05-29 // 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback