- Zumba.

Var somsagt på ett Zumba-pass igår, det var kul, men inte som jag väntat mig. Innan jag bestämde mig för att hoppa in i duschen tog jag en pw/springtur på 4 km. När jag duschat startade jag "grown ups" då jag inte visste om jag sett den, vilket skulle vara bra eftersom att vi har planerat att se tvåan. Inatt drömde jag massa konstiga drömmar så sov inte bra och mår därför lite illa, så ska ta det lite lugnt nu och om det blir bättre träna ikväll istället! Hoppas att det är bättre med er! 


» Elin

Har ni haft molning hela veckan?

2013-07-24 // 10:39:15

sv; åh tack detsamma! den är tagen med min syrras systemkamera, jag stod framför husväggen!=)

allt bra?
kram

2013-07-24 // 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback