- Morgonövningar.

I vissa inlägg har jag skrivit "Gjorde några övningar innan frukost" och jag fick en fråga: vad är de för övningar? Jag gör dessa övningar direkt efter att jag vaknat och innan frukost för att hinna träna lite innan min hjärna börjat tänka, förut var jag ute och sprang/gick innan frukost, men nu på sommaren när jag vaknar senare klarar jag inte av att springa på tom mage, så jag kör några korta övningar istället. Då brukar det se ut:
  • 30 armhävningar
  • 40 situps
  • 60 utfall
  • mellan 500-1000 hopp med hopprep
  • sedan gör jag squats och plankan enligt bilden nedanför. Ibland kör jag plankan en längre tid då jag tycker det en är rolig och bra övning!
Antalet på dessa övningar kan variera beroende på vilket humör jag är på, men detta här ovan är iallafall "grunden" FÖR MIG. Vill du göra dessa övningar innan frukost? anpassa dig då efter dig själv, det du tycker är lagom för dig, börja lugnt och jobba dig uppåt så kommer det bli toppen tillslut! 


sv; tack fina du!! :D

2013-07-25 // 13:14:40

sv: allt är bra med mig med! Ha en fortsatt bra dag :)

2013-07-25 // 15:02:29

Jättefin blogg. Kika in på min :D

2013-07-25 // 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback