- 5/8-13

Idag är en sådan dag då jag vaknar helt utvilad men det första jag gjrde var att bli irriterad, haha. Mej jag bestämde mig för att inte göra en stor sak av det och räknade till 10, vilket fungerade för nu sitter jag och är otroligt glad. Har precis ätit frukost, skickat iväg lite mail och ska klockan 11 gå ner för att titta till tvätten(?) Just nu är det så sjukt varmt ute så jag väntar med veckans första träning tills i eftermiddag, vill ni att jag ska lägga upp mitt träningschema? Påtal om tränign, det var inte många som skrev att de skulle var amed men jag hoppas ni är med i tankarna, då det var många som klickade in och var nyfikna på var utmaningen  var.


» ELIN

Sv: Skoja inte! Dom luktar gudomligt! :D

2013-08-05 // 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback