- 30 dagar, dag 13

30 dagar, dag 13 - Vad jag vill göra med min framtid.
 
Vad jag vill göra med min framtid? Ja, det kann jag ju fundera på. Just nu vet jag bara att jag vill klara 9:an med bra betyg och komma in på ett bra gymnasium, vet inte riktigt om jag ska stanna i Nyköping eller flytta till typ Stockholm/Norrköping och går där.
Vet inte hellar vad jag vill jobba med i framtiden, men jag vill kunna tjäna så pass mycket pengar att JAG kan vara den som försörjer familjen jag vill bilda, jag vill kunna betala för mig själv och mina framtida barn. 
Något jag och ska göra i framtiden är att inreda min egna lägenhet. Så mycket mer än det har jag faktiskt inte tänkt på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback