- Nya tag.

Vaknade upp 7.20 av att det var helt tyst här hemma, familjen hade försovit sig. Så jag, som är ledig, gick upp för att väcka dom samt fixa frukost, som till mig och pappa blev omelettmugcake samt några finncrisp med kalkon och ost. Känner mig pigg och glad, lite snorig bara, så nu ska jag slå på en film och sen ska jag plugga lite. Ikväll är det träning, jag ska iallafall ta mig dit, får se hur mycket jag är med. Kanske går ut på en kort pw också, men det kanske är bäst att vila helt ut?


Mums, ser gott ut! :-)

I oktober ska jag åka till California, USA och bo där i ett år. Följ gärna mitt äventyr på min blogg.

Kram!

2013-09-09 // 09:58:15
» Emma

Gott!

2013-09-09 // 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback