- Vattenmelon med sked

Besökt farfar på kyrkogården, ätit ur en megastor vattenmelon med en sked och träffat en kusin. Vädret är fortfarande uselt här och jag hoppas att det är bättre hos er. Har för mig att det är sol, stämmer det? Passet jag körde igår gav resultat = träningsvärk i både mage och ben. Blev riktigt glad då jag får det bevisat att det faktiskt går att träna utan vikter, när det också ger.
 
Nu har mängder av bananplättar med litauisk färskost landat i min mage. Även liter av te, finn crisp med egenodlad gurka och skinka, har tagit plats. Om någon halvtimma ska jag och pappa ta oss till ett löpspår för ett konditionspass. Har jag internet kommer jag att dela med mig av passet. Kramis på er. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback