- Helt otroligt, jag fick med honom

Godmorgon finisar, denna underbara måndag!
Hoppas att ni tar vara på de sista dagarna på lovet, för snart börjar allvaret igen och då ger vi allt även där. Vaknade upp, med träningsvärk i både armar, axlar och mage, bredvid en trött Albin, men hoppade lite på honom och skvätte lite vatten (hehe, snäll flickvän här), så kom han upp och följde, förvånansvärt lätt, med ut på en pw. Det var minusgrader och lite kallt, men jag tyckte att det var riktigt skönt. Visade även Albin huset jag ska flytta till.
 
Vi kom in och återigen gjorde jag amerikanska pannakakor. Men till mig själv blev det en gammal favorit. Chokladproteinfluff utan proteinpulver toppat med hallon och granatäpple. Till detta åt jag två glutenfria knäckebröd med skinka och drack lite te. Var så längde sean jag åt fluffet så det var riktigt gott!
Ikväll ska jag träna rygg med min vän Roj från stockholm. Så galet taggad, det ska nog bli bra!
Chokladproteinfluff:
2 äggvitor
1 mogen mosad banan
2dl naturell kvarg
1/2 msk Ekologisk 100% kakao
 
Hur gör du?
⋆ Vispa äggvitorna så att de blir vita och hårda. Du ska kunna vända bunken upp- och ned utan att det åker ut.
⋆ Blanda kvarg, banan och kakao i en annan bunke.
⋆ Rör ned kvargblandningen i äggvitorna och vispa försiktigt så att allt blandas.
⋆ Häll ned i en skål och ställ in i frysen i ca 30minuter.
Servera med valfri frukt eller är som den är!


fin blogg!

2015-01-05 // 10:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback