- Glada tankar. glada tankar

Tjugonde Augusti Tvåtusenfemton, dagen då jag börjar andra året på gymnasiet. Det låter så otroligt dramatiskt, men jag är så spänd. Alla säger att det är det tuffast året och därför vill jag bara ha det överstökat. Började dagen tidigt. Redan klockan 6 ringde klockan för mig och Albin som vandrade ut på en pw med några oväntade löpspurter. Hela 6,5km blev det i den kalla morognluften. Avnjöt sedan en varsin portion gröt, för min del blev det banangröt - som vanligt, haha. Nu har jag en dryg halvtimma till att bara ta det lugnt och ladda upp, vilket är jätteskönt. Jag vet att det är många som är negativa till skolan, men träna mentalt - försök att göra det roligt så kommer det bli riktigt bra. Ni kanske märker att der fungerar på mig. Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback