- Har ni missat?

Ni har väl inte missat att ni kan följa mina konton på instagram? Jag har ett privat konto under namnet "EmilijaRomaite" där jag uppdaterar lite då och då.
Sedan har jag ett som jag mest kopplar till bloggen, som har har som "träningskonto". Uppdaterar med matbilder och träningsbilder. Detta konto har jag under namnet "HealthybyRomaite" och uppdaterar i princip varje dag. 
 Och så har vi bloglovin. Här kan ni följa mig och se när bloggen uppdateras varje gång, så om ni inte känner för att klicka in här flera gånger om dagen och inte hittar nya inlägg, så blir ni uppdaterade HÄR om det.


ska vi följa varandra på instagram? Jag heter emiliasjodin där :) Kram

2014-09-25 // 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback