- Be someone

Halloj i stugan. Hänt ganska mycket sen jag hörde av mig senast. Fick till ett helt ok benpass innan jag spenderade några timmar hos Jörgen med mamma och sedan vidare till Albin för att träffa gänget en stund. Sov även kvar där och gick upp runt 10 imorse för att äta frukost. Mamma messade frågade om jag skulle med till en företagsmässa som hölls på Rosvalla och jag hänkade. Fick en massa saker b.la massa reflexer, proteinbites (nyttiga och proteinchips (?))  och sedan ett medelmsavtal hos Elexir, funderar på att privträna där några gånger, verkar riktigt bra. 
 
Har precis kommit hem från ett riktigt bra magpass och ett halvbra konditionspass på crossen, men det känns bra ändå. Om någon timma ska jag iväg till Lucas för köra på en tradition - middag med favosarna. Hoppas att ni får en superbra lördagskväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback