- Arbetsinterjuv och grejer

Trots att klockan ringde tidigt idag var jag pigg och uppe på benen redan efter första tonen. Drog på mig träningskläderna och cyklade till gymmet i kylan. Idag stod ett tidigt mag+konditions pass på schemat. 50minuters intensiv magträning, följt av 35 svettiga minuters högintensiv konditionsträning. Kändes riktigt bra kan jag lova er. Skolan har rullat på bra. Fick reda på att jag fick A i företagsekonomin och genomförde ett gammalt hör-nationella i spanska som inte gick lika bra, men jag svarade iallafall på alla frågorna. 
 
Efter skolan hade jag en jobbintervju inbokad. Alltså jag vet inte om ni förstår hur nervös jag var, men jag tror att det gick bra, så mer om det när jag själv vet mer, haha! 
Nu ska jag strax åka in till stan igen, umgås lite med Ilze och äta tillsammans med henne. Runt 18.30 ska vi hem till Albin, då hans mamma ska ha aloe Vera-party (typ som ljusparty fast med aloe Vera-produkter) så det blir skoj!
Hoppas att ni är lika pigga och glada som jag är, det är ju ändå fredag right? 
 


» T

Hur lägger du upp dina magpass när du kör 50 min?

2014-11-21 // 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback