- If you ever leave me

Godmorgon! Igår kväll satt jag inte på mitt rum hela kvällen som jag trott utan jag gick för att träffa Albin och Oscar, tittade på film och prata, jättekul. 
Vaknade helt utvilad idag och gick upp för att göra omelett, den ser jätteäcklig ut, haha, men det är för att det är massa olika kryddor i som gör så att den får den färgen. Men den var riktgit god iallafall. 
Pappa kommer och hämtar oss runt 13.00 då ska vi åka och handla, sedan drar jag mig vidare mot gymmet för ett konditionspass och kanske ett yoga-pass, vi får se!


Gott :)

2014-02-02 // 13:17:07
» Clara

Åh vad gott! :)

Ha en bra kväll, kram ♥

2014-02-02 // 19:26:50

ser riktigt gott ut :) hehe blev typ hungrig av bilden..

2014-02-02 // 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback