- Första Augusti Tvåtusenfjorton.

Tiden går fort och vi är redan inne i Augusti, helt sjukt. Snart börjar skolan igen och lilla jag börjar gymnasiet, måste erkänna att det är lite nervöst.
Igår träffades mina friendos hemma hos mamma, vi åt tårta, muffins, kakor och drack saft, haha. Tittade på när killarna trollade, pratade och skrattade. Fick superfina saker, b.la en supergosig nalle och stor te-kopp av Bestie, så glad, så tacksam! Har haft en riktigt bra födelsedag.
Nu startar Nyköpingsfestdagar, så om några timmar drar jag mig mot stan för att träffa lite kompisar, lyssna på musik och bara gå runt. Det blir gos.
Idag har jag även hunnit med ett magpass + 30 minuter på crosstrainern. Mådde så illa under magpasset att jag var nära på att ge upp, men glad över att jag inte gjorde det, då jag mådde så sjukt mycket bättre efter konditionspasset.


» Emma

Du är så fin!!!

2014-08-02 // 08:26:02
» Emma

Du är så fin!!!

2014-08-02 // 08:26:02
» Emma

Du är så fin!!!

Svar: Tack, vad glad jag blir :)
Emilija Romaite

2014-08-02 // 08:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback