- who we are

Helt dött här hela dagen, tyvärr. Men jag har faktiskt firat mina småsykon som idag fyller 12 år, grattis till dom. Började dagen med att jag tänk gå upp runt 6.15 för att fixa vofflor till dom, men försov mig och vaknade 7.55 när pappa kom upp och hade fixat allt så det var super! När vi grattat dom tänkte jag lägga mig och vila i en halv timma, men somnade och sov fram till 12 då mamma kom och hämtade oss och vi käkade på rhodos. Fixade en tårta tillsammans med min syster som hon ska ha till sina kompisar imorgon, kan ju inte säga att det är den finaste men den duger. Drog ut och sprang en runda på 3 km, fick så ont i magen så kunde inte springa längre så efter middagen gick jag och pappa ut på en pw på 5,5 km i kvällsolen, supermysigt!
bild1-syskon för va 8 år sedan//bild2-min frukost


så goda pannkakorna ser ut!!

2013-06-10 // 13:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback