- Sushi Yama

Igår var jag, syster och pappa på stan en sväng och såg att de öppnat en ny sushi resturang här i Nyköping, så vi provade den. Inredningen var väldigt fin och fräch och "köket" hade de mitt i allt så man såg när de gjorde den, vilket jag tycker var bra! Insåg att jag inte ätit sushi sedan efter jullovet i 7:an då jag och pappa åt en dag, hade glömt hur gott det var, älskar verkligen soppan och te:t man får till. Väldigt bra resturan tycker jag, så har ni vägarna förbi Nyköping, stanna till där, Sushi Yama!


» bambi

Tjeena! Veckans Vackra är nu avslutad och vinnarna länkade! :D Kika in och se om du var en av de 4 som vann! Om inte,var gärna med igen! :D
Puss & kram /Bambi

2013-08-17 // 00:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback