- Du är det finaste jag har

Min fina ligger sovandes i min sägn och solen har bestämt sig för att titta fram. Idag mår jag bra. Sov inge vidare inatt dock, så när klockan ringde blev jag förvånad över att jag var så pigg. Med måndagspeppen i öronen gav jag mig ut på ev runda på 6km både löpning, pw och intervaller, det jag gillar helt enkelt. Åh, vad jag är mycket gladare idag, efter en runda på morgonen, än vad jag var igår utan, haha. Sitter för tillfället bredvid min mamma och ska dricka upp mitt te. Standard gröten, fast med äppelbitar, är nere i magen och jag är redo för en hyfsad lång dag i skolan som börjar med ett matteprov. 
 
Glöm inte att idag är en bra dag. Le så mycket du kan och sprid lite positiv energi. Skicka iväg ett fint sms till någon du tycker om eller varför inte dra en komplimang? 


Gott!

2015-03-31 // 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback