- Nu kör vi igen, ny utmaning.

Jag sa ju för någon dag sedan att jag skulle planera mitt träningsschema men istället valde jag fixa en utmaning som jag själv tänker anta, ni får också gärna vara med, kommentera att ni är med så att jag vet att jag inte är ensam.
Den startar idag, den 9:e September och håller på fram tills 30: September, alltså tre veckor/22 dagar.
  • Ingen glass
  • Inga kakor/tårtor
  • Inga andra sötsaker
  • Ingen läsk/saft/energidricka
  • Inget ljustbröd 
  • Ingen snabbmat/Ingen färdigköptmat
  • Inget extra socker
  • Inget godis
  • Inge chips/popcorn 
  • Inge ljuspasta, ris (alltså, välj fullkornspasta/fullkornsris)
  • Alltid grönsaker till varje måltid
  • Rör på dig mer än vardagligt minst tre gånger i veckan. (t.ex fotbollsträning, innebandyträning, löpträning,pw osv.)
  • Ät regelbundet, 2-3 timmars mellanrum.
Är ni med? Klart ni är! Jag tror att ni klarar det, kom igen! Jag ska klara det.
Nu har jag skrivit ut att jag ska klara detta inför alla som läser min blogg, så nu måste jag klara det. Väljer du att anta utmaningen kan det vara lättare att hålla om du berättar på t.ex din blogg eller på Facebook att du också antagit utmaningen, för att ha kvar motivationen då du spridit till folk att du ska klara det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback