- Morgoncardio på gymmet

Igår var det som att ett täcke av ledsamhet la sig över mig. Kände mig dyster, nere och fruktade att gå till skolan idag. Valde därför att starta min morgon på gymmet för lite morgoncardio. Ni vet, jag känner ju en sådan förbaskad frihet här och blir så lycklig. 40 svettiga minuter i uppförsbacke på bandet blev det, hastigheter pendlade mellan 6,5-7km/h. Samtidigt som endorfinerna nu pumpar inom mig smaskar jag på chiapudding gjord på 2dl lätt kokosmjölk, kanel och 2msk chiafrön. Toppade även med skivad banan för att få till lite sötma. Helt klart en ny favorit. Bojkottar nog mandelmjölken, hehe. Nu väntas en mysmorgon med tjejerna innan skolan. Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback