- I love sushi

På klockan tickade timma efter timma förbi, jag blev allt tröttare. Sömnen inatt var inte den bästa vilket resulterade i en ganska dålig dag. Magpasset gick också skit men det positiva var att Albin var där och kramade om mig när jag bröt ihop av trötthet, haha. Skulle inte ens gått till gymmet idag meeeeen jag var så sugen på att äntligen få träna med min fina. Det får dock vänta till en annan dag. Tar ett nytt tag då. Efter denna incident har jag valt att skjuta bort alla måsten inför morgodagen för att bara göra som jag känner för. Visst låter det bra? 
 
Nu är det slut på klagandet. Jag har faktiskt haft en riktigt mysig kväll med mamma och syskon. Sushi, prat om minnen och film. Nu väntas dock en dejt med kudden. godnatt.


oh ja, sushi är något av det bästa jag vet med :)

2015-09-18 // 21:07:16

ååh sushi är så gott!!

2015-09-19 // 16:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback