- Vad gör jag inte för min syster?

Måndagmorgon och en ny vecka. En vecka kvar i Litauen. Om exakt en vecka är jag i Sverige igen. Längtar faktiskt lite, saknar alla där hemma. Ringde upp Albin igår och började grina som en liten bebis, haha. Hur som helst startade jag denna morgon med lite löpning, intervaller och träning i utegymmet. Ska jag vara ärligt kändes det tungt idag men jag tar nya tag senare idag eller imorgon. För det ska fan bli kul att löpa igen, vill hitta löparglädjen igen. Fortsatte med en frukostdejt med min syster - ett halvt paket finn crisp med olika pålägg. T.ex litauisk färskost (aka keso) med mosad banan, avokade och skinka med gurka. Obeskrivligt gott, skulle kunna äta ännu mer men det fick räcka för den gången då jag började må illa. 
 
Om drygt 50 minuter kommer vår kusin och hämtar upp oss för en tur till ett köpcentrum där vi ska strosa runt lite. Ni som känner mig vet att jag avskyr sånt, men vad gör jag inte för min syster? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback