- Start your day in a good way

"Start your day in a good way" precis vad jag gjort denna morgon. Med snabba steg på grusvägen vid ån, fnittrandes för mig själv till podden jag hade i lurarna, bockade jag av 7,3km pw. Solensstrålar kikade fram och bländade mig samtidigt som de värmde mitt lite frusna ansikte. Tanken av att idag är min sista riktiga skoldag gör mig löjligt lycklig. Dessutom har jag endast två lektioner idag. Hur som helst är det vad som fått mig att gå upp de senaste veckorna. En helt vanlig portion havregrynsgröt toppat med banan, russin och solrosfrön samt ett kokt ägg har landat i min mage. Det börjar därför bli dags att dra sig mot skolan. Ha det bäst idag och skin lika mycket som solen. Kramis. 


» Ellen

Vad härligt med en sista riktig skoldag :D Hoppas ni har bra väder hos dig! :)

2015-06-08 // 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback