- Regning start på veckan

En lugn morgon, kanske lite lugn då den blev stressig mot slutet. Vaknade upp med regnet smattrandes mot fönstret med min fina som låg bredvid, så sött och sov. Drog på mig träningskläderna, startade en podd och gav mig ut på 9,3 tuffa km löpning/intervaller. Regnet piskade i ansiktet och motvinden var stark. Däremot skulle jag ljuga om jag sa att detta inte var uppfriskande och en grym start på veckan. Älskar det! Avnjöt sedan mängder av banan-/kvargplättar då de blev riktigt många eftersom att bananen var gigantisk. Gott var det iallafall. Nu väntas en skoldag med endast två lektioner och ett benpass ska bockas av. 
 
Var era bästa jag idag och glöm inte att kika in senare idag då det kommer upp ett läsvärt inlägg


Mumsigt :D

2015-06-01 // 17:38:18
» Ellen

Gud vad gott detta ser ut :D

2015-06-01 // 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback