- A great saturdaymorning

- Inspiration: VVeronicas.com -
09.07 slog jag upp mina ögon. Utan alarm, utan att någon väckte mig. Av mig själv helt enkelt. Utvilad och glad. Låg och drog mig ett bra tag i min gudomligt sköna säng, dessutom var mitt rum härligt svalt då fönstret stod på glänt. Skuttade ned för att få i mig något till frukost, trots att jag knappt var hungrig. Lyckades få ned några riskakor med ägg och skinka, olika kvargsmaker, banan och vattenmelon. Strax ska jag, pappa och bror åka iväg på en liten picknick, även fast värdet inte är det bästa. Jag sa för några dagar sedan att jag ville hitta på något, vilket resulterade i detta. Därför ska jag nu börja dra mig.
 
Glöm inte att lyssna på kroppen idag, ör ni trötta? Vila. Är ni träningssugna? Träna. Gör det bara DU känner för. Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback