- Proteinfluff, banan och blåbär.

Gårdagen kändes nästan som fredag den 13:e, jag hade otur i princip hela dagen. Sprinde ut kokande kaffe över hela benet så att huden brändes upp, tappade ett våffeljärn på foten och jag höll på att tappa min dator i golvet. Ingen bra dag alltså. Däremot så slutade den bra då Albin kom över och vi gick ut för att plocka lite blåbär.
 
Denna dag känns redan mycket bättre. Smaskat i mig en ny favorit - proteinfluff med smak av banan ochblåbär, efter en pw på 7km. Har hunnit med att baka lite muffins och laddar om inför ett ryggpass tillsammans med en tjej som heter Moa. Resten av planerna får ni höra senare. Puss.
Prteinfluff utan proteinpulver:
1 äggvitor
2dl naturell kvarg
1 stor mosad banan
3-4 msk färska blåbär
 
Vispa äggvitorna hårt till vitt skumm. Tillsätt sedan en mosad banan, kvarg och blåbären. Vispa försiktigt samma allt detta och ställ in i frysen 25-35 minuter. Ta ut och toppa med kokosflingor. Njut!


Vad händer med bloggen? :(( du la ju upp minst 1 gång om dan förut..

2015-07-19 // 23:12:50
» Ellen

Var är du? :( Har det hänt något?

2015-07-22 // 12:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback