- Proteinglass, LOHILO

Igår blev jag så otroligt sugen på glass. Så jag och Albin gick till maxtra för att köpa proteinglass från LOHILO. Köpte smaken AloeVera-Citrus och Goji-Vanilj. Den förstnämnda är seda tidigare min favorit och är fortfarande det, älskar den. Men vaniljen vet jag inte riktigt vad jag tyckte om faktiskt. Det tog ett tag att känna smaken, men smakade verkligen vanilj. Har du provat? Vilken är din favorit? Om du inte har, men vill prova, gå in HÄR och sök efter närmsta butik som har dessa godingar.
 
Proteinglassen från LOHILO är en ide som de kom fram till för att de ville hitta en glass som var ett bättre alternativ. Alltså med mindre socker och fett, men dessutom med mer protein. Det är även ett alternativ istället för kvarg eller keso, eftersom att de har ungefär samma näringsvärde. Dessutom utan tillsatt socker.


Måste testa :)

2015-01-11 // 14:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback