- Nu checkar jag ut

När man har ställt klockan på 8.15, är det ganska frustrerande att vakna 6.15 och inte kunna somna om. Men sånt är livet när man går upp 5.15 vissa dagar. Antar att kroppen blir van. Inatt sov jag faktiskt inte så jättebra, men det beror nog på nerverna inför flytten. Det är inte alls lång, bara någon kilometer. Men ändå så är det bort från denna lägenhet och man kan säga att det blir som att komma bort från det gamla.
 
Imorse när jag vaknade blev jag lite besviken på att jag inte hade någon träningsvärk, men jag börjar ångra mig nu. För jag börjar känna hur det kryper i benen. Frukosten idag blev enkel då vi packat ned det mesta - havregrynsgröt med en banan och frön, två glutenfria knäckebröd med skinka och gurka samt massa te. Nu ska jag fixa lite grejer, hjälpa mamma och sedan bör det av till huset. Hur mår ni? Hoppas att ni får en trevlig helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback