- En variant av omelett, med massa protein

Efter mitt benpass var jag riktigt sugen på en omelett eftersom att det var så otroligt länge sen. Men kände även för att exprimentera lite. Har egentligen ingen aning om vad jag ska kalla detta, eller hur jag ska beskriva smaken. Men det var supergott, smakade som pannkaka (?) kanske inte riktigt. Det var iallafall gott.
 
Den innehåller:
2 ägg
1 msk naturell kvarg
salt
kanel
 
Hur gör du?
- Blanda kvarg med kanel och ägg med salt.
- Blanda samman de båda innehållen till en "smet"
- Stek sedan som en vanlig omelett.
Servera med grönsaker.


Hej Emilija!
Jag går just nu i 9:an och funderar på att köpa gymkort, men på fritiden håller jag på med en sport redan (2 träningar i veckan) och så har vi ju för det mesta mycket i skolan.
Tror du att jag kommer kunna utnyttja gymkortet? För det kostar ju ändå runt 300-400 kr i månaden...

Du är sjukt inspirerande!!!

2015-01-01 // 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback