- Taggad på denna lördag

Vaknade bredvid Albin imorse. Som vanligt har vi olika sovrutiner och han klarar att sova såååååå mycket längre än mig. Gick upp och pratade med pappa och hans flickvän samt fixade iordning brunch till mig och Albin. Bananpankakor, kokta ägg och uppskuren frukt. Däremot så orkade inte sömntutan ta sig upp och jag blev hungrig. Detta slutade med att jag åt själv, haha. Det var i allafall bra energi till dagens två pass, trots att bananpankakorna inte var så söta då bananerna var otroligt omogna! 
 
Om någon timma ska jag hoppa upp på cykeln för att först gå på Ericas GRIT-ployo och sedan köra ett ryggpass. Åh vad jag är pepp på denna dag! 


» linn

Jag hoppas du har en bra lördag! :D

2015-02-28 // 11:00:46
» bella

gott :D

2015-02-28 // 11:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback