- A brunch in bed this Tuesday

Växlar mellan att sova och snegla på avsnitt efter avsnitt av Grey's anatomy. Aptiten är helt borta, hade glömt hur det kändes, haha. För att mina gains inte ska försvinna har jag iallafall fått i mig en brunch som bestod av apelsin/kiwi som mamma skurit upp till mig innan hon åkte, två riskakor (en med skinka och en med kokt ägg), lite cashewnötter, liter av te och dessutom en supergod banan/kanel smoothie. Perfekt uppbladdning med bra fetter, kolhydrater, protein och vitaminer.
 
Banan- & kanelsmoothie:
1,5 stor banan
1,5dl naurell kvarg
2 tsk kanel
1dl iskallt vatten
några isbitar
 
- Mixa och njut!


Kan du visa och berätta hur man marklyfter, vågar inte testa eftersom jag är rädd att skada ländryggen

2015-04-15 // 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback