- Tjugosjunde September Tvåtusenfjorton

Åkte ut till femöre med pappa och Mantas. Gick runt och pratade om krigen i världen, men även om första och andra världskriget. Satte oss sedan på en klippa för en liten picknick. Jag hade packat ned muffins som jag bakat till Mantas och pappa, själv nöjde jag mig med ett äpple och en celsius (dock mådde jag inte alls bra av den senare, hehe). Tycker att det är mysigt med dessa små men betydelsefulla utflyckter. Brukar ni göra något liknande?
Om ni inte listat ut det än så är de inte seriösa
Fortsatte somsagt hem till Albin. Pratade lite innan vi forsatte till Daniel där vi bestämde oss för att göra egen pizza. Så vi gick och handlade och fixade sedan det. Paulina och Ilze hänkade också på lite senare. Tittade på två skräckfilmer och för första gången höll jag på att skita på mig.
Körde på en prepris från igår, idag. Vaknade runt 7 och kunde inte somna om, så bestämde mig för att gå upp och bakade nyttiga och proteinrika frallor, sååå goda! Så till frukost blev det två frallor, en skål med kvarg och keso toppat med massa nötter och torkad frukt, även ett nytt grönt te. 
Ska återigen strax planera mitt pass och ta mig till gymmet. Vet ni vad som gäller idag? yes, legday!
 
 


härliga bilder :)

2014-09-28 // 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback