- Tainy thursday

Godmorgon denna regninga och gråa torsdag! 
Hoppas att ni sovit gott, det kan jag lugnt säga att jag gjort. Blev så sjukt trött igår, så kunnde knappt hålla ögonen öppna när Albin gick runt 21.00, dvs. somnade direkt efter. Vaknade upp till massa regn och rusk, men det gör mig inte så mycket, satt med tända ljus och käkade gluten fri havregrynsgröt med massa frysta bär och keso, till frukost, sååå gott och mys
 
Känner mig inte alls på tipp topp idag, så har en vilodag för att kunna komma tillbaka till gymmet och prestera mitt bästa imorgon, surt, men jag vet hur dåligt jag mår när jag har tvingat dig mig själv och är så ofokuserad. Istället ska jag se till och plugga lite. Hoppas att ni får en toppendag, trots det tråkiga vädret.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback